Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2016 16:40 - Ех, глупчо!*
Автор: maev Категория: Тя и той   
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове:
2



(…когато един мъж и една жена се обичат, лъжата не може да ги раздели…)

… И тъй пораснала хубава Пена, станала мома за женене. Не закъснели и кандидатите – сред тях най-личните - Нане и Вуте.

Всеки се опитвал да изтъкне своите предимства – сила, хубост, богатство… чувство за хумор. Но никой не успявал да наклони везните в своя полза.

Тогава Вуте казал: „Пенче, земи мене! Язе имам два ку*еца!“

… и Пена (може би след консултация) кандисала…

Но, през първата брачна нощ, истината лъснала „кат тиган на мейчана“. На въпроса на Пена, де му е втория, Вуте казал: „Е па… дадох го на Нане! … Оти он си немаше ни един, завалийката!“

Както и да е –забравило се. Заживели щастливо. ..

Отишъл Вуте войник. Като се върнал разбрал от хората, че Пена била често посещавана от Нане. „Оти, ма Пенче, що ми изневеряващ, що одиш да се онождаш с чужди маже?!“

„Да умрем, Вуте, ако да съм ти изневерила! Ей на тук да ме удари гръм и да ме изгори! Нали каза, че на Нане, ку*еца си е твойот,… дето си му го дал!?“ Е така си беше – съгласил се Вуте и сръднята му минала – рекъл си „каква ми е наивна и глупавичка… но аз си я обичам такава!“

Легнали си вечерта, не могат да се нарадват след дългата раздяла. По някое време Пена целува Вуте по нослето и нежно го сгълчава:

 „Ей, глупчо!... Бива ли, да си такъв!?... Все гледаш за другите, а за себе си не мислиш!“ – той недоумява – „… Как можа да дадеш на Нане по-убавия!?“





*Това ми го разказа Мария, преди мноого години. Може да е било през някоя от отпуските, когато бях войник.

   Утре е Първи април. Не забравяй да излъжеш любимата си! Не оставяй друг да свърши тази работа!

 Клипчето: Братя Митеви  и  магията на двугласното шопско пеене!






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maev
Категория: Други
Прочетен: 1255870
Постинги: 136
Коментари: 1341
Гласове: 3572
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031