Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2007 14:35 - Кое е най важното нещо?(в една връзка)
Автор: maev Категория: Други   
Прочетен: 3086 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2009 20:05


Възелът! Бих казал... Просто е но е така. Без възел, връзката не е връзка а нещо друго! И ти го казвам, като специалист... Правя всякакви връзки. Мога да ти направя връзка и от дамски прашки. 

При мен можеш да видиш връзки от какви ли не платове, десени, да се накефиш на комбинации... Уверявам те, не си виждал подобна гледка! Толкова много връзки на едно място... и не си в голям луксозен магазин, а в едно ателие... Най-любопитните са: примерно връзка от кожа – но не обичайната кожа за чанти, а кожа с козина... Един тузар си беше поръчал вратовръзка от тюленова кожа. Правил съм връзки от еленова кожа, украсена с кехлибар. Връзки от дърво, от хартия, от марски миди, връзки с корали, с диамант... Приемам идеи! Обичам да провокирам другите да дават щури идеи. Един младеж си поръча, връзка от метал – изплетена като ризница. За да я носи на голо!! Е може да съм връзкар, но той искаше да ме обърне на ковач! Добре че имам един приятел – шантав железар... Друг пък си беше поръчал връзка, като татуировка върху женска ръка, която ти бърка под ризата... Вкусове разни. Но при връзките, кичът излиза наяве. И липсата на вкус или усетът за хармония не говори, а крещи! Затова се интересувам живо, къде ще попадне моята връзка. Някой си мисли, че като ти плати хилядарка за една вратовръзка и вече не трябва да те вълнува на къкъв врат ще бъде завързана... А мен ме вълнува. Бих казал че ме боли – не пресилвам. Понякога отказвам, под претект, че нямам точният материал и предлагам, клиентът да си купи от вече готовите вратовръзки, както ги наричам... конвенционални.   Даа! ... Всъщност, ако попиташ Марияна, ще започне да ти говори, за връзката между мъжа и жената. Марияна има връзка с Найден. Може би смята, че като съм се потопил в моите връзки не забелязвам какво й е... Май и двамата се правим на безгрижни и щастливи... А бяхме наистина такива, и преди да се оженим и след това... докато се разбра, че не можем да имаме деца. Сега ако попиташ Марияна, какво си мисля че е най-важно за нас двамата, за(нашата връзка)... нашето семейство, ще ти каже, че аз бих поставил децата като нещо най-важно. Какво ли не би направила за да го постигне, за да ме направи щастлив... Дори би го направила с най-добрия ми приятел. Толкова е мила! Може би й е малко самотно, защото аз имам своите връзки... Но и тя има! Тя ръководи един голям отдел, работата й е свързана хора, с командировки до София... Предполагам че и там не престава да мисли за мен и се опитва да ме направи щастлив... Макар че д-р Налбантски каза че е изключено. Дори инвитрото не помага. Има си и своя клуб... там се чуства в елита, който управлява света...  Но може би и това не я прави щастлива. Иска ми се да мога да я уверя, че съм щастлив, да й докажа че я обичам... въпреки че не може да зачева. Че бих подпалил ателието с връзките, заради връзката ми с нея... Тя е умна и това ме кара да не знам, как да подходя. Би трябвало да знае всичко. Да знае, че ако в една връзка сексът куца, изведнъж най-важното става секса. Ако няма деца, както при нас – децата стават фикс идея... Но не е така просто. Когато една двойка няма деца, не прави просто секс – прави деца! Дори, когато всичко изглежда толкова безгрижно и непринудено. След това винаги има една надежда, която трае до идването на цикъла. Убива се емоцията. А когато няма емоция, емоцията става най-важна... Толкова много неща са все най-важни... Но... като че ли най-важно е онова, което причинава най-силна болка... Докато престанем да я усещаме... когато любовта изчезне... Сега се моля само едно – болката да не ме напуска... Не... не казвам, че болката е най-важна...

Най-важна е...Тя!
 



Тагове:   възел,   вратовръзка,


Гласувай:
0



1. viovioi - А на зъл възел става ли?
16.10.2007 15:01
Или по добре на фльонга? Като специалист по въпроса да речем ,че знаеш отговора:))
цитирай
2. merrian7 - заблуда
16.10.2007 19:51
Не си споменал за поръчки на връзки от жени. Модерно е да се носят и от жени в различни случаи към тоалета. Вратовръзките можем да наречем като аксесоари, които са твърде индивидуални и разнообразни. Едни обичат да са изтънчени и да подчертаят възможностите си , чрез връзката. А що се отнася са връзката между двама - тя е също много лична и различна. Зависи от толкова много фактори. Определено, когато нещо не върви, не върви... Има два варианта или да останеш на място и да държиш да продължиш напред каквото и да стане, или да напуснеш и да продължиш сам. Всичко е въпрос на виждане и нагласа.
цитирай
3. merrian7 - p s
16.10.2007 19:53
Песента е разкошна. Хареса ми. За първи път я слушам.
цитирай
4. maev - Благодаря ти Мариан!
17.10.2007 08:18
... кажи го на връзкаря ... аз не съм връзкар, нито в прекия нито в преносния смисъл. Героят си има реален прототип и е наистина нещо уникално, което заслужава много писане. Но постът ми беше провокиран и нащраках набързо само това.

Наистина при жените свободата е по-голяма и фантазията се развързва напълно.

На човек не винаги му идва акъла. Освен това, сме способни да търпим неща, които никога няма да ни мине през ум, че можем да понасяме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maev
Категория: Други
Прочетен: 1260149
Постинги: 136
Коментари: 1341
Гласове: 3572
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930