Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2007 00:55 - За „обратните” с любов!
Автор: maev Категория: Други   
Прочетен: 4154 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2009 17:41


Преди доста години, синът ми идва ядосан и през сълзи казва на майка си „Мамо, пък Стоян, казва че Фреди Меркюри бил педал!” Майка му спокойно отговаря – „Да, педал е... и какво от това! Пак си е супер! Баща ти го слуша... и бащата на Стоян го слуша!” Това беше напълно достатъчно.

 

Имам любими хомосексуалисти, няма какво да си кривя душата – Елтън Джон, Фреди Меркюри, Джордж Майкъл, Георги Парцалев, Мариус Куркински и много други... Не, Азис не, но е симпатяга...  Приемаме ги такива каквито са, без резерви – тяхното изкуство се радва на голяма популярност... Без тях светът няма да е такъв какъвто е.

 

Не зная дали са по-умни, по талантливи и по-чуствителни  от останалите – но са богати, силни, имат влияние - могат да си позволят доста неща. Дали това е просто демонстрация ... не знам. Например любимецът ми Елтън Джон се ожени...  Не ми е станал по-малко любим... 

 

Какво означава да се приобщим към тях, както се призовава в един пост? http://cris55.blog.bg/viewpost.php?id=92447  Ние ги приемаме, с тяхното изкуство, с техните способности, качества... Какво още?! Да, като видя двама мъже да си пускат езици ме е гнус... природа или възпитание, не знам – не може да ми бъде забранено със закон... Да речем, че това е агресивност от моя страна спрямо тях, която ги принуждава да се делят и си правят собствени клубове -  в щатите има цели курортни комплекси за хомосексуалисти... Правят си гей-олимпиада... ОК!  Дори по едно време имаше намерения хомосексуалистите да си правят „Град на мечтите” – тук в България! – Каква по-голяма оценка за толерантността в страната ни!?... Или за това, че в нея всеки може да си прави, каквото си поиска...

 

 Не мисля че си заслужава един хетеросексуален мъж да си позволи, да иде в гей-бар дори само и единствено с цел да разбере, какво им е на жените, да са фокус на пияни нахални мъжки погледи...  Но може би примера с бара не е подходящ – един мой племенник ми се оплака, че са малко заведенията в неговия град, където един „метъл”, като него може да отиде... (без да бъде бит!) 

 

Не съм чул някой да казва, че е грешно да си хомосексуалист, освен от гледна точка на религията...  Да, такава им е природата. Какво е виновен един мъж, че има влечение към мъже... „ОК! Тогава, педофила какво е крив, че има влечение към деца?”...(запита ме веднъж един приятел) То влечението не пита! Къде е границата между болния мозък и здравия?! Някой е сложил възрастова граница.  Т.е., в единия случай ти трябва да сдържаш своето влечение. Но когато двама души са пълнолетни значи ли, че могат да правят каквото си поискат?! – това беше една от репликите на Китаеца във Вип Брадър – „Важното е да им покажем, че можем да правим, каквото си поискаме!”

 

Това че на някого му казали гаден гей... Все още нищо не значи!... И циганите се обиждат, като им каже някой мръсен циганин... или дори само циганин... В САЩ думата негър била забранена!!!  Трябвало да се казва афроамериканец.  Аз съм чувал и изразите мръсен англичанин, мръсна литовка и долен фашист(за германец)... Това дискриминация ли е... ксенофобия ли е... Не мисля!  На един и същи човек са му  казвали мръсен софиянец(на село), тъп селянин(в един град) – ще му спестя името... Е какво – да си прави харакири ли?! Или да го прави хуманитарен проблем?!

 

Веднъж спорехме с един приятел – обикновените неща, изневяра, вярност... Аз се изказвах срещу ревността... „Добре бе бате, казва ми той... като си толкова разкрепостен, кво прайш, ако синът ти дойде и ти каже, че е гей?!”

 

... въпросът беше много гаден, нищо че ми го задава един от най-добрите ми приятели... Но спорът се беше разгорещил...  Пък и това е въпрос, който не е лошо всеки да си зададе.(Какво правиш ако синът ти е гей... или наркоман... или ако дъщеря ти роди негърче... Или ако някой близък е болен от спин... Някой да е застрахован?!)

 

Казвам му, „Нямам представа! –  син ми е!  На практика нищо не мога да направя, но ще бъда много нещастен... или ще се опитам да го приема, някак си,... като по филмите...”       „Ааа!!... Виждаш ли, как се променят нещата – ще го приема някак си...!”

 

Във всеки случай не бих толерирал демонстрации, че на някого всичко му е позволено, защото е различен. Това е дразнещото и отблъскващото! И ако някой няма мярка или просто е решил да изпробва границите на търпимостта –  трябва да му бъдат показвани ясно и отчетливо!

 

 

Иначе ще продължавам да си обичам музиката на  Куин, на Елтън Джон, Джордж Майкъл, Симпли Ред, ... и други за които сега не се сещам...

 

Ето една хомо-сцена под звуците на Апокалиптика. 





Тагове:   обратен,   гей,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joyna - ...
21.07.2007 02:20
Съгласна съм, не е нужно да ги съдим! Но има един голям въпрос..Защо мъжете са "мръсни гейове" според някои хора, а жените - лезбийки са нещо естетично! Ако този клип беше от мъже, колко хора щяха да кажат е е готин?! Къде е разликата?! Може би мъжете не могат да са нежни?Не могат да изпитват страст? Аз съм била свидетел на целувка между 2 момчета, които бяха в компания и изглеждаха естествено, дори мога да кажа красиво...Но колко ли хора ще ми повярват?! Факт е поредната дискриминация :((
А постинга гласувам с 2-те ръце и 2-та крака! ;))
цитирай
2. maev - Въпросът ти е много уместен
21.07.2007 08:41
обществото се развива и нещата се променят.

Например мен ме е гнус от плъхове. Ама много. Направо си ме е страх, изтръпвам. Плъхът е нещо, което трябва да бъде утрепано или поне изгонено.

Веднъж сме седнали на някаква маса отвън в някакъв ресторант на околовръстното с приятелката ми. Виждам по лицето й невероятна усмивка, почва да говори: "Миличкият, колко е сладък... Чакай да му дам нещо... Взема малко хляб и му пуска... Леле колко си красииив!"
Мислех си че е коте някакво... Но като погледнах зад себе си - ужас! Плъх... Грамаден с нагъл поглед...
"Нали е много сладък?!" обръща се към мен тя - едва ли съм успял да скрия ужаса който съм изпитал... "Ъхъ!" казвам тихичко... "Ама нали е много сладък!" започва да се глези вече тя... "Ама гледай колко е красив, искам да си го взема в къщи!"... и се приближава полека към него да го погали... Той трябва да е избягал, защото приятелката ми беше разочарована - но до края на вечерта се появи още 1-2 пъти.(сигурен съм че ако плъхът се беше оставил, тя щеше да го вземе, да си го гали и да му се радва... )

"Всъщност, защо към катеричките ще сме толкова нежни, пък към плъховете, така груби - все са гризаци. Едните имат пухкава опашка..." - това беше въпрос от някакъв научно популярен филм за плъховете.(руски)

цитирай
3. viovioi - И след 20 века пак ще се призовава за толерантност....
21.07.2007 15:53
И карй няма да има.Защото тези хора са ненормални.Правят ненормални неща, живота им е ненормален.Нищо красиво няма в хомото.Маев ако сина ти мине на другия бряг, ще плачеш пич.Много ще плачеш.Защото няма да ти подсигури така мечтаното поколение.А ще си безкрайно горд баща ако момчето ти се хване с едно хубаво девойче и им се народят дечица за чудо и приказ.Да си ги водиш из градинките, да си им куповаш разни хубави неща, да те радват.Това е.Среден път няма.Да ги заклеймим, да ги натикаме в гета, закона да ги преследва и забранява.Тогава ще сме спасени от тая мазна гнусна,цифкава слуз наречена гей.
цитирай
4. анонимен - а какво толкова
09.08.2007 16:32
ако синът на някого е гей. може да си осинови деца и пак да имат внучета хората. хората по света не просто приемат 'някак си' нещата, те знаят, че не зависят от ничие одобрение, и се радват, че имат деца и децата им са щастливи. не могат всички деца да живеят според очакванията, които родителите имат за тях и да щастливи по модел и разбиране на другите.
цитирай
5. анонимен - Повечето хора са твърде големи идеалисти
16.08.2007 13:03
Ама толкова им е жизненият опит! Идеалната картинка: " безкрайно горд баща ако момчето ти се хване с едно хубаво девойче и им се народят дечица за чудо и приказ.Да си ги водиш из градинките, да си им куповаш разни хубави неща, да те радват". Слезте малко на земята! Животът не е толкова розов. Някой хора са видели 2 и 200 и 100% се замислят как би живято детето им в реалността, а не в ,,Приказки от 1001 нощи". Всеки има правото да реши иска ли да има деца или не и никой не може да го задължава, нито дори да го кара да се чувства длъжен. Гледайте по-философски на нещата. А и гей не се става, човек се ражда такъв. Любовта и сексуалното привличане идват от само себе си, а не защото имаме семеен и обществен дълг да изпитваме тези чувства. Ама за сексуалността колкото малко знаем, толкова ни засяга всички - затова куцо и сакато има мнение, почти всеки е специалист.
Освен това, се замислете - хората не се делят само на хетеро и хомо, но и на леви и десни, левскари и цесекари, бели и черни, християни и мюсюлмани и т.н. Конфликти, колкото щете, които май няма изглед да приключат скоро, а това е капка в морето.
цитирай
6. maev - #5
16.08.2007 14:45
Бог е рекъл - "Плодете се!" От там нататък всеки сам си решава.
Не знам гей става ли се или е вродено... Чувал съм версията за мъжкото и женското начало у всеки човек, които се развиват по различен начин.
цитирай
7. анонимен - sedada
06.02.2008 01:58
Да отговоря на номер 1: жените в такова положение са смятани за нещо естетско, защото са гледани от мъже. И мъжете харесват жените във всякакви "състояния". А жените обикновено нямат право на мнение. Току виж, някоя харесвала толкова мъжете, че ги харесвала във всякаквите им варианти... Това не е ли, най-меко казано, обезпокояващо? Особено за Мъжа, целящ пълна власт над Женските фантазии! А мъж да ги хареса - ми нали ще се влее в редиците...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maev
Категория: Други
Прочетен: 1257594
Постинги: 136
Коментари: 1341
Гласове: 3572
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930